Bc. Hana Sklenářová

Diplomová práce

Marketing e-shopu s vitamíny a výživovými doplňky

Marketing of e-shop with vitamins and nutrional supplements
Anotace:
Cílem práce bylo navržení marketingové strategie pro startupový e-shop s výživovými doplňky a vitamíny míchanými na míru. Po vymezení základních pojmů přistupuje práce k orientaci ve všech potřebných oblastech: marketing, právní aspekty a omezení v reklamě, technické záležitosti související s vytvořením a provozem e-shopu. S využitím zmíněného teoretického aparátu pokračuje práce návrhem unikátní firemní …více
Abstract:
The purpose of this thesis is to design and develop a marketing strategy of a start-up online shop with customizable dietary supplements and vitamins. First, the basic terms are defined, followed by review of all the required areas of expertise: marketing, law and resulting advertisement regulatory, technology related to building and running an online shop. Based on this, a unique company identity …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
  • Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní