Marketing e-shopu s vitamíny a výživovými doplňky – Bc. Hana Sklenářová
Bc. Hana Sklenářová
Master's thesis
Marketing e-shopu s vitamíny a výživovými doplňky
Marketing of e-shop with vitamins and nutrional supplements
Abstract:
Cílem práce bylo navržení marketingové strategie pro startupový e-shop s výživovými doplňky a vitamíny míchanými na míru. Po vymezení základních pojmů přistupuje práce k orientaci ve všech potřebných oblastech: marketing, právní aspekty a omezení v reklamě, technické záležitosti související s vytvořením a provozem e-shopu. S využitím zmíněného teoretického aparátu pokračuje práce návrhem unikátní firemní …moreAbstract:
The purpose of this thesis is to design and develop a marketing strategy of a start-up online shop with customizable dietary supplements and vitamins. First, the basic terms are defined, followed by review of all the required areas of expertise: marketing, law and resulting advertisement regulatory, technology related to building and running an online shop. Based on this, a unique company identity …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/uvt2q/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2018
- Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie vybraného podniku
Adam Fila -
Obsah vitaminu C ve vybraných potravních doplňcích.
Tereza Dupalová -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Online marketing stratégia pre vstup firmy na zahraničný trh
Samuel Chmurovič -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Online marketing strategy of an international business
Nikola Hořejšová