Manipulativní strategie v časopisech pro dívky – Eliška IVANIŠOVÁ
Eliška IVANIŠOVÁ
Diplomová práce
Manipulativní strategie v časopisech pro dívky
Manipulative strategies in girls´magazines
Anotace:
Diplomová práce se zabývá fázemi vývoje dětství, dospívání a charakterizuje čtenářky dívčích časopisů. Dále se věnuje vlivu masmédií na vývoj jedince, oblasti médií a mediální komunikace, vývoji a nabídce dívčích časopisů na českém trhu. Zkoumá faktory, jež ovlivňují výběr dívčích časopisů. Mapuje témata, reklamu a především prostředky manipulativní strategie užívané v dívčích časopisech, které jsou …víceAbstract:
This diploma thesis deals with periods of childhood development, adolescence and characterises readers of girl?s magazines. The work dwells on influence of mass media, media and its communication, development of offer of magazines for girls in the Czech Republic. Factors that influence choice of girl?s magazines are examined. The thesis describes the topics, advertisement principally the means of manipulative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2010
Zveřejnit od: 9. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2010
- Vedoucí: Mgr. Kamila Sekerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
IVANIŠOVÁ, Eliška. Manipulativní strategie v časopisech pro dívky. Ostrava, 2010. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.4.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / český jazyk - občanská výchova
Práce na příbuzné téma
-
Reklama a média a jejich vliv na člověka
Anastasija Sirůčková -
Reklama v médiích jako atribut formování spotřebních zájmů a preferencí současné generace seniorů
Zoriana Ostrovska -
Media a reklama ve sportu
Tomáš Nagy