Manipulativní strategie v časopisech pro dívky – Eliška IVANIŠOVÁ
Eliška IVANIŠOVÁ
Master's thesis
Manipulativní strategie v časopisech pro dívky
Manipulative strategies in girls´magazines
Abstract:
Diplomová práce se zabývá fázemi vývoje dětství, dospívání a charakterizuje čtenářky dívčích časopisů. Dále se věnuje vlivu masmédií na vývoj jedince, oblasti médií a mediální komunikace, vývoji a nabídce dívčích časopisů na českém trhu. Zkoumá faktory, jež ovlivňují výběr dívčích časopisů. Mapuje témata, reklamu a především prostředky manipulativní strategie užívané v dívčích časopisech, které jsou …moreAbstract:
This diploma thesis deals with periods of childhood development, adolescence and characterises readers of girl?s magazines. The work dwells on influence of mass media, media and its communication, development of offer of magazines for girls in the Czech Republic. Factors that influence choice of girl?s magazines are examined. The thesis describes the topics, advertisement principally the means of manipulative …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2010
Accessible from:: 9. 4. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 14. 5. 2010
- Supervisor: Mgr. Kamila Sekerová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
IVANIŠOVÁ, Eliška. Manipulativní strategie v časopisech pro dívky. Ostrava, 2010. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.4.2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 9. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / český jazyk - občanská výchova
Theses on a related topic
-
Reklama a média a jejich vliv na člověka
Anastasija Sirůčková -
Reklama v médiích jako atribut formování spotřebních zájmů a preferencí současné generace seniorů
Zoriana Ostrovska -
Media a reklama ve sportu
Tomáš Nagy