Marketingová komunikace v oblasti dětské zábavy – Bc. Barbora Ladrová
Bc. Barbora Ladrová
Master's thesis
Marketingová komunikace v oblasti dětské zábavy
Marketing Communication in the Field of Children`s Entertainment
Abstract:
Tato práce se zabývá marketingovou komunikací v oblasti dětské zábavy. V tomto podnikatelském odvětví se nachází i projekt Diskotačení. Smyslem práce je charakterizovat a analyzovat možnosti a potřeby projektu Diskotačení při řešení problému měsíčních i denních výkyvů uskutečněných akcí. Nezbytné tedy bylo vytvořit nové pořady projektu Diskotačení a doplnit je vhodnou marketingovou komunikací. V práci …moreAbstract:
The thesis deals with marketing communications in the field of children's entertainment. In this business sector there is also a project called ,Diskotačení‘. The purpose of this thesis is to characterize and analyse the possibilities and needs of the project ,Diskotačení‘ while solving the problem of monthly and daily fluctuations in the already realized actions. Therefore it was necessary to create …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/cm8na/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Pavel Klička
- Reader: PhDr. Martina Švecová, MSc
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Michaela Tereková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Michaela Horáková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jan Kovařík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Anna Kotvasová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Pavlína Hovorková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Barbora Hájková