Daniel Mäsiar

Diplomová práce

Aplikace NLP v oblasti zákaznické podpory

Application of NLP in customer support
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením NLP systému v jazyce Java a jeho následným nasazením do komerčního provozu ve společnosti RobZone. V práci autor prochází celý proces vývoje NLP systému včetně problematiky licenčních omezení, klasifikace textů, rozpoznávání pojmenovaných entit (NER) a integrace vytvořeného NLP systému do již existujícího informačního systému společnosti RobZone. Pro účely …více
Abstract:
This thesis deals with the creation of NLP system in Java and its subsequent deployment into commercial operation at RobZone. In this work, the author is going through the whole process of NLP system development including licensing restrictions, text classification, named entity recognition (NER) and integration of the created NLP system with an existing RobZone information system. In a pursuit of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2019
  • Vedoucí: Filip Vencovský
  • Oponent: Pavel Lébl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75877