Návrh marketingovej stratégie vybraného podniku – Dominika Sedláková
Dominika Sedláková
Bakalářská práce
Návrh marketingovej stratégie vybraného podniku
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Anotace:
Sedláková, D. Návrh marketingové strategie vybraného podniku. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro rodinný vinařský podnik Tokaj Macik Winery s.r.o. Práce se skládá ze dvou částí, a to literární rešerše a na ni navazující vlastní práce. První část je zaměřena na objasnění teoretických poznatků, potřebných k přiblížení …víceAbstract:
Sedláková, D. Marketing strategy proposal of a selected company. Bachelor thesis. Brno: Mendel university in Brno, 2021. The bachelor thesis deals with a marketing strategy proposal for the family winery Tokaj Macik Winery s.r.o. The thesis consists of two parts, therefore literature review and an own work follows. The first part is focused on a clarifying the theoretical knowledge, which is necessary …víceAbstract:
Sedláková, D. Návrh marketingovej stratégie vybraného podniku. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Bakalárska práca sa zaoberá návrhom marketingovej stratégie pre rodinný vinársky podnik Tokaj Macik Winery s.r.o. Práca sa skladá z dvoch častí, a to literárnej rešerše a na ňu nadväzujúcej vlastnej práce. Prvá časť je zameraná na objasnenie teoretických poznatkov, potrebných k …víceKlíčová slova
Marketingová strategie vinařství PESTE analýza Tokaj Macik Winery s.r.o. HORECA segment marketingový mix SWOT analýza
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Bc. Ondřej Melichar, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová stratégia firmy JBM s.r.o.
Jakub Brezovský -
Marketingová stratégia spoločnosti Cosmotrade spol. s r.o.
Zuzana Salingerová -
Marketingová stratégia internetovej vzdelávacej agentúry Engeto, s. r. o.
Denis Bajla -
Marketingová stratégia podniku Goblins, s.r.o.
Patrícia Ben Seghaier -
Projekt marketingového plánu pro společnost Mibax Trade s.r.o.
Barbora Kostrabová -
Analýza marketingovej stratégie v spoločnosti Premium Fashion Brands CS s.r.o
Monika Jelínková -
Stratégia rozvoja cestovnej kancelárie Freibus s.r.o. po pandémii Covid-19
Mária Freivaldová -
Projekt inovace strategie marketingové komunikace firmy Lion car, s. r. o.
Jakub Hlaváč