Marketingový výzkum v automobilovém průmyslu - optimalizace produktu na základě získaných informací – Bc. Anna Mazánková
Bc. Anna Mazánková
Diplomová práce
Marketingový výzkum v automobilovém průmyslu - optimalizace produktu na základě získaných informací
Marketing research in the automotive industry - the optimization of the product based on the information received
Anotace:
Práce na téma „Marketingový výzkum v automobilovém průmyslu a optimalizace produktu na základě získaných informací“ má za úkol v teoretické části ukázat jaké jsou možnosti ve výzkumu obecně a jak lze jednotlivé metody využít právě v automobilovém průmyslu. V praktické části uvádím příklady konkrétních výzkumů, které se v automobilovém průzkumu provádí a analyzuji jak je lze využít k optimalizaci produktu …víceAbstract:
This work deals with the topic of "Marketing research in the automotive industry - the optimization of the product based on the information received". Its aim is to show the the possibilities of marketing research in general and how different methods may be used in the automotive industry. Specific examples of research used in the automotive, found in the practical part of this work, show how research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/v2vv0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Petra Hauzrová -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Ondřej Doucha -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová