Marketingová stratégia testovacieho strediska ECDL na MENDELU v Brne – Veronika Gašparíková
Veronika Gašparíková
Bachelor's thesis
Marketingová stratégia testovacieho strediska ECDL na MENDELU v Brne
Marketingová strategie Testovacího střediska ECDL na MENDELU v Brně
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie Testovacího střediska ECDL na MENDELU v Brně. První část objasňuje odbornou problematiku tvorby marketingové strategie sestávajíci z charakteristiky marketingového mixu služeb, jednotlivých částí situační analýzy a marketingového výzkumu. Druhá část se následně věnuje konkrétním analýzám aplikovaným na Testovací středisko ECDL a výsledkem dotazníkového …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with the proposal of marketing strategy of the ECDL Test Centre at MENDELU in Brno. The first part explains the technical issues of the creation of a marketing strategy consisting of characteristics of the marketing mix of services, individual parts of situational analysis and marketing research. The second part then deals with specific analyses applied to the ECDL Test Centre …moreAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá návrhom marketingovej stratégie Testovacieho strediska ECDL na MENDELU v Brne. Prvá časť objasňuje odbornú problematiku tvorby marketingovej stratégie pozostávajúcej z charakteristiky marketingového mixu služieb, jednotlivých častí situačnej analýzy a marketingového výskumu. Druhá časť sa následne venuje konkrétnym analýzam aplikovaným na Testovacie stredisko ECDL a výsledkom …moreKeywords
Marketingová strategie marketingový mix služeb situační analýza marketingový výzkum Testovací středisko ECDL
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Mgr. Jana Dannhoferová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GAŠPARÍKOVÁ, Veronika. \textit{Marketingová stratégia testovacieho strediska ECDL na MENDELU v Brne}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/jvfxq5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Proces zřízení akreditovaného testovacího střediska ECDL na příkladu firmy HTH system, s. r. o.
Evgeniya Boyarintseva -
Webová aplikace pro podporu administrativních procesů střediska ECDL
Roman Péchal -
Spokojnosť zákazníkov s nástrojmi marketingového mixu vo vybranej spoločnosti
Řepová Řepová -
Aplikácia marketingového mixu v kúpel'níctve
Andrej Blaha -
Marketingový mix ve službách
Adam Zubík -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix prodejny Alter Ego
Karolína Schőnviská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights