Úloha ICT ve skupinové komunikaci – Mgr. Miroslav Široký, DiS.
Mgr. Miroslav Široký, DiS.
Diplomová práce
Úloha ICT ve skupinové komunikaci
The Role of ICT in Group Communication
Anotace:
Diplomová práce „Úloha ICT ve skupinové komunikaci“ popisuje základní pojmy interpersonální komunikace, skupinové komunikace a využití sociálních a komunikačních sítí. Na rozboru 9 hypotéz popisuje možnosti a přesah komunikace do expertních systémů (ES), systémů na podporu rozhodování (DSS) a systémů typu business intelligence (BI). Stěžejním tématem je komunikační plán a elektronická komunikace. Výsledky …víceAbstract:
This diploma thesis “The Role of ICT in group communication” describes the basic terms of interpersonal communication, group communication, and the social and communication networks. It describes the possibility of communication and communication outreach to expert systems (ES), decision support systems (DSS) and business intelligence (BI) by analyzing 9 hypotheses. A key issue is a communication plan …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/uqojs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Lubomír Jankových, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Vlasta Svatá, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Informační technologie a management
Práce na příbuzné téma
-
Znalostní systémy a jejich aplikace
Luděk Letáček -
Znalostní systémy na sémantickém webu
Josef Pinďák -
Znalostní systémy pro podporu rozhodování v lékařství
Renata Karchová -
Proposal of Testing Process for Service Systems
Zdeněk Vrbka -
Znalostní systémy v zemědělské praxi
Petr Kedaj -
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Multilingual communication on social media
Petra Svobodová