Bc. Filip Juřica

Master's thesis

Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady

Search Engine Marketing - Practical Implications
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je výzkum zaměřený na význam časové urgence při rozhodování lidí o prokliku na reklamu a nákupu produktu. Na začátku přibližuje diplomová práce teoretické zázemí a rešerši literatury na témata digitální marketing, PPC kampaně a jejich význam, hierarchie a optimalizace, ale i vnímané naléhavosti. Druhá část práce se věnuje metodologii výzkumu, kde jsou představeny využité …more
Abstract:
The subject of this diploma thesis is research focused on the influence of time urgency in people's decisions to click on ad and product pur-chase. At the beginning, the thesis is focused on theoretical back-ground and literature review on the topics such as digital marketing, PPC campaigns and their significance, hierarchy and optimization, as well as perceived urgency. The second part of the thesis …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
  • Reader: Ph.D. Prateek Kalia

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta