Veronika Boušková
Master's thesis
Ekonomie slevových kupónů
Economics of Discount Portals
Abstract:
Tato práce zkoumá vliv vybraných ukazatelů na prodej poukázek na slevových portálech. Za účelem zkoumání byla po dobu čtyř týdnů sbírána data na slevovém portálu Slevomat. Pozorování probíhalo denně v 8, 16 a 24 hodin. Na základě předchozí literatury a teoretických úvah bylo stanoveno šest hypotéz, z nichž se tři ukázaly být v souladu s daty a tři byly vyvráceny. Bylo potvrzeno, že úbytek času zbývajícího …moreAbstract:
This thesis examines the effect of various factors on the sale of vouchers of group buying deals. The data for the analysis were collected from the website Slevomat for four weeks. The observation was performed daily at 8 a.m., 4 p.m., 12 a.m. Based on the existing literature and theoretical considerations, six hypotheses were formulated, three of which turned out to be consistent with the data. It …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 2. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38852
Thesis defence
- Date of defence: 20. 9. 2013
- Supervisor: Marek Hudík
- Reader: Dušan Tříska
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38852
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomická analýza
Theses on a related topic
-
Servery hromadného nakupování
Michal Kopřiva -
Slevové servery/portály jako součást obchodního modelu vybraných společností
Ondřej Prokop -
Vliv slevových portálů hromadného nakupování na vybrané poskytovatele služeb v cestovním ruchu
Daniel Šlais -
Efektivita serverů kolektivního nakupování
Vladislav Starý -
Ekonomické rozhodování prodávajících na slevových serverech
Ivana Škodová -
Eliminace rizik nákupu na slevových serverech
Eliška Bouchalová -
Hromadné nakupování jako jedna z nových forem marketingových nástrojů
Nikola Svobodová -
Analýza trhu slevových serverů
Petr Sýkora