Možnosti orientace přímého prodeje ve vybraném tržním prostředí – Veronika Hapáková
Veronika Hapáková
Bakalářská práce
Možnosti orientace přímého prodeje ve vybraném tržním prostředí
Possibilities of orientation of direct sale on chosen market environment
Anotace:
V mojí bakalářské práci se věnuji přímému prodeji jako jedné z distribučních cest a navrhuji zlepšení výběru a trénování nových prodejců v americké společnosti Southwestern. Práce je rozdělena na teoretickou část, kde podle dostupné literatury popisuji definici přímého prodeje, jeho začlenění v marketingovém mixu a jako součást multilevel marketingu. Dále zde v obecné rovině popisuji průběh náboru …víceAbstract:
In my bachelor thesis I describe direct sales as one of the distribution channels and I am suggesting how to improve the selection process and training of new independent contractors in the Southwestern company. The thesis is divided into theoretical part, where you can find the definition of the direct sales as a part of marketing mix and also as its utilization in multilevel marketing. There is also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24366
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 1. 2011
- Vedoucí: Jan Koudelka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24366
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Použití metody Assessment Centre při výběrovém řízení na pozici manažer logistiky očima personalistů
Nikola Radovnická -
Výběrový proces Work & Travel programu společnosti Southwestern Advantage a návrhy k jeho zefektivnění
Jan Falešník -
The language of recruitment strategies in cosmetic companies focused on direct sale
Simona ČÍPOVÁ -
Přímé vztahy mezi biozemědělci a zákazníky - analýza podmínek pro přímý prodej
Matěj Kotouček -
Přímý prodej a marketingová komunikace
Martina Valentová -
Přímý prodej v USA
Alexandr Koula -
Multilevel marketing a přímý prodej
Lucie Purchartová -
Přímý prodej zemědělských produktů a farmářské trhy v ČR pohledem producentů a prodejců
Lenka HIKISCHOVÁ