Veronika Hapáková

Bakalářská práce

Možnosti orientace přímého prodeje ve vybraném tržním prostředí

Possibilities of orientation of direct sale on chosen market environment
Anotace:
V mojí bakalářské práci se věnuji přímému prodeji jako jedné z distribučních cest a navrhuji zlepšení výběru a trénování nových prodejců v americké společnosti Southwestern. Práce je rozdělena na teoretickou část, kde podle dostupné literatury popisuji definici přímého prodeje, jeho začlenění v marketingovém mixu a jako součást multilevel marketingu. Dále zde v obecné rovině popisuji průběh náboru …více
Abstract:
In my bachelor thesis I describe direct sales as one of the distribution channels and I am suggesting how to improve the selection process and training of new independent contractors in the Southwestern company. The thesis is divided into theoretical part, where you can find the definition of the direct sales as a part of marketing mix and also as its utilization in multilevel marketing. There is also …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 1. 2011
  • Vedoucí: Jan Koudelka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24366