Psychomotorické hry pro sluchově postižené děti předškolního věku – BcA. Anna Šperková
BcA. Anna Šperková
Bakalářská práce
Psychomotorické hry pro sluchově postižené děti předškolního věku
Psychomotor Games for the Hearing Impaired Preschool Children
Anotace:
Bakalářská práce „Psychomotorické hry pro sluchově postižené děti předškolního věku“ pojednává o důležitosti a nezbytnosti rozvoje pohybu u sluchově postižených dětí, práce je zaměřena zejména na předškolní děti. Uvádí, jak je možné rozvíjet celou osobnost dítěte pomocí různých typů her, které rozvíjí dítě jako celek. Rozvíjí jeho pohybové, ale i psychické dovednosti,vede ke správné koordinaci pohybu …víceAbstract:
Diploma thesis „Psychomotor games for the hearing impaired preschool children” deals with the importance and necessity of the development of movement hearing-impaired children, the work is focused especially on preschool children. Specifies how it is possible to develop the whole child's personality by using different types of games that develop the child as a whole. Develops his physical, but also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/nrq1z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
- Vedoucí: MgA. Adéla Kratochvílová, Ph.D.
- Oponent: BcA. Mgr. Radka Kulichová, DiS.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/nrq1z/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Divadelní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Dramatická umění / Výchovná dramatika pro Neslyšící
Práce na příbuzné téma
-
Učitel mateřské školy jako významný mluvní vzor
Petra KLADIVOVÁ -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Pohled vybraných učitelů na emoční a sociální zralost u dětí při přechodu z mateřské školy do základní školy
Simona Petrů -
Prestiž profese učitele v mateřské škole očima učitelů mateřské školy
Kristýna Rigová -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Analýza a identifikace vzdělávacích potřeb učitelů mateřské školy
Michaela Ryšavá -
Připravenost na profesi učitele mateřské školy s různou úrovní kvalifikace
Terezie Molíková -
Zápis dětí do 1. ročníku základní školy z pohledu učitelů mateřské školy
Renata Zapalačová