Bc. Josef Zahradník
Bachelor's thesis
Skeletální animace 3D modelů
Skeletal animation of 3D models
Abstract:
Práce se zabývá rozborem populárních 3D animačních technik používanýchprimárně pro tvorbu filmů a počítačových her s finálním důrazem na skeletálníanimaci. Skeletální animace je technika používaná pro pohyb postav, jejím použitím jezajištěna plynulost a realističnost výsledné animace. K zobrazení skeletální animacebude použita grafická knihovna OpenGL s její rozšiřovací knihovnou Assimp, kteráumožňuje …moreAbstract:
This thesis is delving into popular 3D animation techniques used primarily forcreation of films and computer games with its final specialization on skeletalanimation. Skeletal animation is technique used for the movement of characters, whenused, skeletal animation ensures smoothness and authenticity of resulting animation.The OpenGL Assimp library will be used to display animated model. This libraryenables …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB15158
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Bruno Ježek, Ph.D.
- Reader: Ing. Martin Konvička
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 10. 6. 2024 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Theses on a related topic
-
Vybrané animační nástroje programu 3ds Max a jejich využití při tvorbě charakteru
Martina Šebová -
Vývoj 2D platformeru v OpenGL
Alexej Fedorenko -
Komponenty OpenGL pro vývojové prostředí MS Visual Studio
Jakub Soják -
Renderování 3D textu v OpenGL
Adam Vaňko -
Porovnání grafických programovacích rozhraní OpenGL a Vulkan
Antonín OLŽBUT -
Renderování vodní hladiny v OpenGL
Dennis Tschamler -
Demo aplikace v OpenGL demontrující možnosti výpočetního shaderu
Radek Melčák -
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Ivo Meixner
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
11/6/2024
Kohout, J.
11/6/2024