Bc. Josef Zahradník
Bakalářská práce
Skeletální animace 3D modelů
Skeletal animation of 3D models
Anotace:
Práce se zabývá rozborem populárních 3D animačních technik používanýchprimárně pro tvorbu filmů a počítačových her s finálním důrazem na skeletálníanimaci. Skeletální animace je technika používaná pro pohyb postav, jejím použitím jezajištěna plynulost a realističnost výsledné animace. K zobrazení skeletální animacebude použita grafická knihovna OpenGL s její rozšiřovací knihovnou Assimp, kteráumožňuje …víceAbstract:
This thesis is delving into popular 3D animation techniques used primarily forcreation of films and computer games with its final specialization on skeletalanimation. Skeletal animation is technique used for the movement of characters, whenused, skeletal animation ensures smoothness and authenticity of resulting animation.The OpenGL Assimp library will be used to display animated model. This libraryenables …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB15158
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Bruno Ježek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martin Konvička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 6. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Vybrané animační nástroje programu 3ds Max a jejich využití při tvorbě charakteru
Martina Šebová -
Vývoj 2D platformeru v OpenGL
Alexej Fedorenko -
Renderování 3D textu v OpenGL
Adam Vaňko -
Komponenty OpenGL pro vývojové prostředí MS Visual Studio
Jakub Soják -
Renderování vodní hladiny v OpenGL
Dennis Tschamler -
Porovnání grafických programovacích rozhraní OpenGL a Vulkan
Antonín OLŽBUT -
Demo aplikace v OpenGL demontrující možnosti výpočetního shaderu
Radek Melčák -
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Ivo Meixner
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
11. 6. 2024
Kohout, J.
11. 6. 2024