Bc. Loník Loník
Diplomová práce
CRM v teorii a praxi
CRM in Theory and Practise
Anotace:
Jedná se o diplomovou práci, která popisuje využití strategie Customer Relationship Management, a to včetně analýzy dat a jejího využití v konkrétní společnosti z pozice teoreticky definovaných kategorií CRM. Diplomová práce na téma „CRM v teorii a praxi“ je zaměřena na analýzu procesu zakázky formou Customer Experience, během kterého dochází k nejčastějšímu jednání se zákazníky. Diplomová práce bude …víceAbstract:
The diploma thesis describes the use of the Customer Relationship Management strategy, including data analysis and its use in a specific company from theoretically defined categories of CRM. The diploma thesis on the topic "CRM in theory and practice" is focused on analysis in the form of Customer Experience, during the process of each order to the most frequent communication with customers. The diploma …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tbots/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
- Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Oponent: Ing. Vladimír Ezr, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer experience v e-commerce projektu Point4me
Michael Sázavský -
Lean & Agile Project Management and the challenges for its implementation in the SMEs
Nika Mrdalj -
Projekt zavedení nového IS ve firmě
Marek Dolníček -
Projekt zavedení nového IS ve firmě
Marek Bláha -
Projekt zavedení nového IS ve firmě
Eliška Muchová