Květa MARVANOVÁ

Master's thesis

Marketingová komunikace firmy Cosmetics ATOK International s. r. o.

Marketing Communication of Cosmetics ATOK International s. r. o.
Abstract:
Hlavním cílem předložené diplomové práce je analyzovat současnou marketingovou komunikaci firmy a na základě vlastního šetření navrhnout a doporučit firmě nové možnosti pro účinnější oslovení stálých a širší oslovení potenciálních zákazníků. Uvedená problematika je nejprve vymezena teoreticky, následně je pak popsána charakteristika firmy Cosmetics ATOK International s. r. o. Pro vymezení návrhů a …more
Abstract:
The main goal of this diploma thesis is to analyze current marketing communication of a company. This was done on the basis of an own investigation which led to designing new ideas for more efficient addressing regular customers and appealing new ones. First of all, the issue was determined theoretically and was followed by specifications of Cosmetics ATOK International s. r. o. company. The author …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 3. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MARVANOVÁ, Květa. Marketingová komunikace firmy Cosmetics ATOK International s. r. o.. Ústí nad Labem, 2013. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Master programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management