Marketingová komunikace firmy Cosmetics ATOK International s. r. o. – Květa MARVANOVÁ
Květa MARVANOVÁ
Master's thesis
Marketingová komunikace firmy Cosmetics ATOK International s. r. o.
Marketing Communication of Cosmetics ATOK International s. r. o.
Abstract:
Hlavním cílem předložené diplomové práce je analyzovat současnou marketingovou komunikaci firmy a na základě vlastního šetření navrhnout a doporučit firmě nové možnosti pro účinnější oslovení stálých a širší oslovení potenciálních zákazníků. Uvedená problematika je nejprve vymezena teoreticky, následně je pak popsána charakteristika firmy Cosmetics ATOK International s. r. o. Pro vymezení návrhů a …moreAbstract:
The main goal of this diploma thesis is to analyze current marketing communication of a company. This was done on the basis of an own investigation which led to designing new ideas for more efficient addressing regular customers and appealing new ones. First of all, the issue was determined theoretically and was followed by specifications of Cosmetics ATOK International s. r. o. company. The author …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 3. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MARVANOVÁ, Květa. \textit{Marketingová komunikace firmy Cosmetics ATOK International s. r. o.}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2013. Available from: https://theses.cz/id/jwfwsr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MARVANOVÁ, Květa. Marketingová komunikace firmy Cosmetics ATOK International s. r. o.. Ústí nad Labem, 2013. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analýza konkurence společnosti na trhu s přírodní kosmetikou
Alexander Fusko -
Chování spotřebitele na trhu s přírodní kosmetikou
Aneta Hrabcová -
Chování spotřebitele na trhu s přírodní kosmetikou
Sára Holasová -
Strategická analýza společnosti Havlíkova přírodní apotéka s.r.o.
Albína Riško -
Český trh s přírodní kosmetikou
Darja Kerndlová -
Analýza trhu s českou přírodní kosmetikou a vliv vzhledu produktu na kupní rozhodování
Denisa Lampířová -
Analýza známosti značky na trhu s přírodní kosmetikou
Milada Jurošková -
Analýza online marketingové komunikace značek přírodní kosmetiky
Sára Dimovová