Marketingová komunikace firmy Cosmetics ATOK International s. r. o. – Květa MARVANOVÁ
Květa MARVANOVÁ
Master's thesis
Marketingová komunikace firmy Cosmetics ATOK International s. r. o.
Marketing Communication of Cosmetics ATOK International s. r. o.
Anotácia:
Hlavním cílem předložené diplomové práce je analyzovat současnou marketingovou komunikaci firmy a na základě vlastního šetření navrhnout a doporučit firmě nové možnosti pro účinnější oslovení stálých a širší oslovení potenciálních zákazníků. Uvedená problematika je nejprve vymezena teoreticky, následně je pak popsána charakteristika firmy Cosmetics ATOK International s. r. o. Pro vymezení návrhů a …viacAbstract:
The main goal of this diploma thesis is to analyze current marketing communication of a company. This was done on the basis of an own investigation which led to designing new ideas for more efficient addressing regular customers and appealing new ones. First of all, the issue was determined theoretically and was followed by specifications of Cosmetics ATOK International s. r. o. company. The author …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2013
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MARVANOVÁ, Květa. \textit{Marketingová komunikace firmy Cosmetics ATOK International s. r. o.}. Online. Diplomová práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/jwfwsr/.
Jak správně citovat práci
MARVANOVÁ, Květa. Marketingová komunikace firmy Cosmetics ATOK International s. r. o.. Ústí nad Labem, 2013. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurence společnosti na trhu s přírodní kosmetikou
Alexander Fusko -
Chování spotřebitele na trhu s přírodní kosmetikou
Aneta Hrabcová -
Chování spotřebitele na trhu s přírodní kosmetikou
Sára Holasová -
Strategická analýza společnosti Havlíkova přírodní apotéka s.r.o.
Albína Riško -
Český trh s přírodní kosmetikou
Darja Kerndlová -
Analýza trhu s českou přírodní kosmetikou a vliv vzhledu produktu na kupní rozhodování
Denisa Lampířová -
Analýza známosti značky na trhu s přírodní kosmetikou
Milada Jurošková -
Analýza online marketingové komunikace značek přírodní kosmetiky
Sára Dimovová