Květa MARVANOVÁ

Master's thesis

Marketingová komunikace firmy Cosmetics ATOK International s. r. o.

Marketing Communication of Cosmetics ATOK International s. r. o.
Anotácia:
Hlavním cílem předložené diplomové práce je analyzovat současnou marketingovou komunikaci firmy a na základě vlastního šetření navrhnout a doporučit firmě nové možnosti pro účinnější oslovení stálých a širší oslovení potenciálních zákazníků. Uvedená problematika je nejprve vymezena teoreticky, následně je pak popsána charakteristika firmy Cosmetics ATOK International s. r. o. Pro vymezení návrhů a …viac
Abstract:
The main goal of this diploma thesis is to analyze current marketing communication of a company. This was done on the basis of an own investigation which led to designing new ideas for more efficient addressing regular customers and appealing new ones. First of all, the issue was determined theoretically and was followed by specifications of Cosmetics ATOK International s. r. o. company. The author …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2013
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MARVANOVÁ, Květa. Marketingová komunikace firmy Cosmetics ATOK International s. r. o.. Ústí nad Labem, 2013. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management