Efektivní komunikace - směr firmy k prosperitě a náskok před konkurencí – Ing. Radka Bišická
Ing. Radka Bišická
Bakalářská práce
Efektivní komunikace - směr firmy k prosperitě a náskok před konkurencí
Effective Business Communication - Moving Towards Prosperity and Ahead of Competition
Anotace:
Abstrakt Tématem bakalářské práce je efektivní komunikace- směr firmy k prosperitě a náskok před konkurencí. V teoretické části je věnovaná pozornost nástrojům marketingového mixu, důraz je položen na rozpracování nástrojů komunikačního mixu. V praktické části jde o analýzu uplatňovaných nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Maxis,a.s., o posouzení přínosu komunikační strategie firmy ke zvýšení …víceAbstract:
Abstract The topic of this Bechelor´s thesis is effective communication - the way to a company’s prosperity and its lead over competition. The theoretical part focuses on elaboration of the marketing mix instruments. The practical part deals with analysis of used instruments of marketing communication in the company Maxis,a.s., communication strategy of the company and its contribution to the increase …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/png32/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová