Teaching English to Pre-school children: Focus on Exposure – Tereza Prokopová
Tereza Prokopová
Bachelor's thesis
Teaching English to Pre-school children: Focus on Exposure
Teaching English to Pre-school Children: Focus on Exposure
Abstract:
This thesis deals with the preschool language teaching with focus on maximizing the language exposure. The first part is devoted to the contextualization of teaching English to preschool children in the Czech Republic and a characterization of a preschooler. Then, major theoretical perspectives on second language acquisition with focus on exposure are introduced, as well as the fundamental areas of …viacAbstract:
Tato práce se zabývá ranou výukou anglického jazyka se zaměřením na maximalizaci jazykového inputu. První část uvádí výuku anglického jazyka v předškolním věku do kontextu vzdělávání v České republice a zároveň vývojově charakterizuje dítě předškolního věku. Následují hlavní teorie v oblasti osvojování druhého jazyka se specifickým zaměřením na maximalizaci jazykového inputu. Jsou zde také diskutovány …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PaedDr. Monika Černá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Prokopová, Tereza. Teaching English to Pre-school children: Focus on Exposure. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyBachelor programme / odbor:
Specialisation in Educational Sciences / English for Education
Práce na příbuzné téma
-
Audioorální období ve výuce německého jazyka
Tereza Křenková -
Alternativní výukové materiály vycházející z popisu životních situací ve výuce německého jazyka v zájmovém kroužku na I. stupni ZŠ
Aneta Reischlová -
Raná výuka anglického jazyka
Michaela Hrdá -
Využití dramatické výchovy ve výuce cizího jazyka na 1. stupni základní školy (aplikováno na německý jazyk)
Marie Košťálová -
Zkušenosti učitelů s vybranými prostředími a didaktickými pomůckami Hejného metody u předškolních dětí
Tereza SAILEROVÁ -
Rozvoj komunikační dovednosti u dětí předškolního věku za přispění Metody dobrého startu
Barbora Prčíková -
Kvalitativní zhodnocení metody na měření vazbové hierarchie u dětí
Terezie Grézlová -
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ