Loajalita a hodnota zákazníků v e-commerce prostředí – Ing. Daniel Kvíčala, Ph.D.
Ing. Daniel Kvíčala, Ph.D.
Disertační práce
Loajalita a hodnota zákazníků v e-commerce prostředí
Customer loyalty and value in e-commerce
Anotace:
Tématem práce je loajalita a hodnota zákazníků v českém e-commerce prostředí. Cílem disertační práce je navrhnout doporučení pro přístup e-shopů k loajalitě a hodnotě zákazníků v českém e-commerce prostředí na základě rešerše dostupné literatury, empirické analýzy významu loajality a vztahu loajality a hodnoty zákazníků pomocí transakčních dat e-shopů. V teoretické části práce je představena zkoumaná …víceAbstract:
The topic of the thesis is customer loyalty and value in the Czech e-commerce environment. The aim of the dissertation is to propose recommendations for e-shops' approach to customer loyalty and value in the Czech e-commerce environment based on a analysis of the available literature, an empirical analysis of the importance of loyalty and the relationship between loyalty and customer value using e …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/zbai8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 12. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Jarmila Duháček Šebestová, Ph.D., doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D., doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Customer lifetime value
Jakub Bendula -
Optimizing Customer Lifetime Value in Retail Banking
Tomáš Píhrt -
Metódy výpočtu Customer Lifetime Value a ich aplikácia v oblasti kozmetiky
Júlia Baraniaková -
Application of Customer Lifetime Value Model in Marketing Management of E-commerce
Pavel Jašek -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Gabriela Petáková -
Application of Customer Lifetime Value Model in Marketing Management of E-commerce
Pavel Jašek -
E-shop prodejny chovatelských potřeb
Karin Glacová -
E-shop neziskové organizace
Michaela Čmiľová