Ing. Daniel Kvíčala, Ph.D.

Disertační práce

Loajalita a hodnota zákazníků v e-commerce prostředí

Customer loyalty and value in e-commerce
Anotace:
Tématem práce je loajalita a hodnota zákazníků v českém e-commerce prostředí. Cílem disertační práce je navrhnout doporučení pro přístup e-shopů k loajalitě a hodnotě zákazníků v českém e-commerce prostředí na základě rešerše dostupné literatury, empirické analýzy významu loajality a vztahu loajality a hodnoty zákazníků pomocí transakčních dat e-shopů. V teoretické části práce je představena zkoumaná …více
Abstract:
The topic of the thesis is customer loyalty and value in the Czech e-commerce environment. The aim of the dissertation is to propose recommendations for e-shops' approach to customer loyalty and value in the Czech e-commerce environment based on a analysis of the available literature, an empirical analysis of the importance of loyalty and the relationship between loyalty and customer value using e …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/zbai8/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 12. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Jarmila Duháček Šebestová, Ph.D., doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D., doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Doktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management