Analýza spotřebitelského chování na trhu svatebních vizážistických služeb – Anna Valková
Anna Valková
Bachelor's thesis
Analýza spotřebitelského chování na trhu svatebních vizážistických služeb
Analysis of Consumer Behaviour in the Wedding Make-up Services Market
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou spotřebitelského chování na trhu svatebních vizážistických služeb. V práci je popsáno spotřebitelské chování generace Y a generace Z a rozdíly v chování mezi nimi. Zaměřujeme se na popis českého svatebního trhu a popis spotřebitelského chování v otázkách nabídky a propagace svatebních vizážistických služeb. Komparace chování generace Y a generace Z je součástí bakalářské …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of consumer behavior in the market of wedding makeup artist services. The work describes the consumer behavior of Generation Y and Generation Z, as well as the differences in behavior between them. We focus on describing the Czech wedding market and describing consumer behavior in terms of offering and promoting wedding makeup artist services. The comparison …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2024
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/152855
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2024
- Supervisor: Petra Klapilová Krbová
- Reader: Petra Halíková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VALKOVÁ, Anna. \textit{Analýza spotřebitelského chování na trhu svatebních vizážistických služeb}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2024. Available from: https://theses.cz/id/jwqsf2/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Marketing / Marketingová komunikace
Theses on a related topic
-
Consumer behavior and symbolic boundaries
Murad Musazade -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Music in the Time of COVID-19 - Consumer Behavior of the User of Streaming Services
Otakar Kšír -
Darknet market analysis and user de-anonymization
Tomáš Šíma -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
PR komunikace společnosti NMS Market Research
Jan Houda -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
Social Media Marketing
Marco Antonio Alves Junior