Bc. Dominik Šollar

Bakalářská práce

Event marketing značky Red Bull

Event marketing of the Red Bull brand
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou eventového marketingu značky Red Bull. Práce poskytuje podrobný pohled na strategie eventového marketingu a jeho význam v rámci brandbuildingu. V teoretické části je popsán eventový marketing. Dále je představena historie a marketingová strategie značky Red Bull. Praktická část se za-měřuje na konkrétní příklad aktivace na Hokejovém souboji univerzit v Brně …více
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the analysis of event marketing of the Red Bull brand. The work provides a detailed view of event marketing strategies and its im-portance in brand building. Event marketing is described in the theoretical part. The history and marketing strategy of the Red Bull brand is also presented. The practical part focuses on a specific example of activation at the University …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Adam Kyselica
  • Oponent: Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií