Event marketing značky Red Bull – Bc. Dominik Šollar
Bc. Dominik Šollar
Bakalářská práce
Event marketing značky Red Bull
Event marketing of the Red Bull brand
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou eventového marketingu značky Red Bull. Práce poskytuje podrobný pohled na strategie eventového marketingu a jeho význam v rámci brandbuildingu. V teoretické části je popsán eventový marketing. Dále je představena historie a marketingová strategie značky Red Bull. Praktická část se za-měřuje na konkrétní příklad aktivace na Hokejovém souboji univerzit v Brně …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the analysis of event marketing of the Red Bull brand. The work provides a detailed view of event marketing strategies and its im-portance in brand building. Event marketing is described in the theoretical part. The history and marketing strategy of the Red Bull brand is also presented. The practical part focuses on a specific example of activation at the University …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dsa4s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Adam Kyselica
- Oponent: Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ
Patrik Pham -
Analýza komunikační strategie značky Red Bull se zaměřením na event marketing
Ondřej Siuda -
Čím sa odlišuje Red Bull brand marketing od iných energetických nápojov?
Katarína Ďurišová -
Event marketing a možnosti jeho aplikace
Martin Pacourek -
Efektivní využití event marketingu v komunikaci společnosti Red Bull
Miriam Skandraniova -
Event marketing jako nástroj pro vytváření image prémiové značky
Kateřina Kročková -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Veronika Kadeřábková -
Branding and its history - Red Bull
Michaela Svobodová