Bc. Dominik Šollar
Bachelor's thesis
Event marketing značky Red Bull
Event marketing of the Red Bull brand
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou eventového marketingu značky Red Bull. Práce poskytuje podrobný pohled na strategie eventového marketingu a jeho význam v rámci brandbuildingu. V teoretické části je popsán eventový marketing. Dále je představena historie a marketingová strategie značky Red Bull. Praktická část se za-měřuje na konkrétní příklad aktivace na Hokejovém souboji univerzit v Brně …moreAbstract:
This bachelor's thesis deals with the analysis of event marketing of the Red Bull brand. The work provides a detailed view of event marketing strategies and its im-portance in brand building. Event marketing is described in the theoretical part. The history and marketing strategy of the Red Bull brand is also presented. The practical part focuses on a specific example of activation at the University …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/dsa4s/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2024
- Supervisor: Mgr. Adam Kyselica
- Reader: Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesBachelor programme / field:
Physical Education and Sport / Sports Management
Theses on a related topic
-
Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ
Patrik Pham -
Analýza komunikační strategie značky Red Bull se zaměřením na event marketing
Ondřej Siuda -
Čím sa odlišuje Red Bull brand marketing od iných energetických nápojov?
Katarína Ďurišová -
Event marketing a možnosti jeho aplikace
Martin Pacourek -
Efektivní využití event marketingu v komunikaci společnosti Red Bull
Miriam Skandraniova -
Event marketing jako nástroj pro vytváření image prémiové značky
Kateřina Kročková -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Veronika Kadeřábková -
Branding and its history - Red Bull
Michaela Svobodová