Lukáš Svoboda
Bachelor's thesis
Marketingový mix Sklárny Květná
Marketing mix of Glass factory Květná
Abstract:
Bakalářská práce hodnotí současný stav nástrojů marketingového mixu sklářství Květná a zjistit, které z používaných nástrojů mají podstatný vliv na zákazníky sklářství. První teoretická část bakalářské práce se zabývá stručným shrnutím teorie marketingu, marketingovým výzkumem, marketingového mixu a jednotlivých nástrojů modelu 4P – produkt, cena, distribuce a propagace. Druhá praktická část se skládá …moreAbstract:
The bachelor's thesis evaluates the current state of the tools of the Květná glassmaking marketing mix and determines which of the tools used have a fundamental influence on the glassmaking customers. The first theoretical part of the bachelor thesis deals with a brief reduction of the theory of marketing, marketing research, marketing mix and individual tools of the 4P model - product, price, distribution …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Čerkasov
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Theses on a related topic
-
Trendové nástroje řízení marketingového mixu startupového projektu
Veronika Medková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Návrh marketingového mixu vybraného podniku
Martina Magyaricsová -
Návrh marketingového mixu pro konkrétní podnik v oblasti pohostinství
Kateřina Dostálová -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Denisa Burdová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights