Analyse des Einflusses von Social Media auf das Kaufverhalten – Lucie POUSTKOVÁ
Lucie POUSTKOVÁ
Bachelor's thesis
Analyse des Einflusses von Social Media auf das Kaufverhalten
Analysis of the Influence of Social Media on Shopping Habits
Abstract:
This Bachelor's thesis is focused on the analysis of the influence of social media, or else of social networks on shopping habits. The main goal of this thesis is to find out, if social networks actually have influence and can interfere in their user's thinking or their shopping decisions. If it is the case, then the goal is to determine, how big and severe this influence is and in which branch can …viacAbstract:
Tato bakalářská práce se věnuje analýze vlivu sociálních médií, potažmo sociálních sítí na nákupní chování. Cílem této práce je zjistit, zda-li sociální sítě mají vůbec nějaký vliv na jejich uživatele a jejich nákupní rozhodování. V případě, že ano, jak velký tento vliv je a v jaké oblasti je pociťován nejvíce.
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2018
- Vedúci: Mgr. Martin Mostýn, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POUSTKOVÁ, Lucie. Analyse des Einflusses von Social Media auf das Kaufverhalten. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Philology / German for Business
Práce na příbuzné téma
-
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Nicolle Nováková -
Vliv online prostředí na nákupní chování generace alfa
Pavlína Jurmanová -
Jak sociální sítě ovlivňují nákupní chování spotřebitelů
Filip CHALOUPKA -
Facebook a Instagram v životě dnešní mládeže - sociální sítě jako prostředek ovlivňování nákupního chování mládeže
Michaela Hyhlanová -
Vliv sociální sítě TikTok na nákupní chování generace Z
Lenka Hotařová -
Influencer a jeho vliv na nákupní chování
Renata Jandová -
Sociální sítě a jejich vliv na spotřebitelské chování generace Z
Michaela Látrová -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová