Bc. Milan Števlik

Diplomová práce

Marketing v pojišťovnictví a prodejní kanály

Insurance marketing and sales channels
Anotace:
Diplomová práce analyzuje specifika marketingových postupů v rámci pojišťovnictví. Je rozdělena do dvou částí, první část byla zaměřena k získání teoretických znalostí z oblasti marketingu v pojišťovnictví s důrazem na specifika marketingových postupů pojišťovnictví. Praktická část pak obsahuje používané marketingové postupy v pojišťovnictví, současné přístupy v rámci životního a neživotního pojištění …více
Abstract:
Diploma thesis analyzes the specifics of marketing practices in the insurance industry. It is divided into two parts, the first part was focused on the acquisition of theoretical knowledge in the field of marketing in the insurance industry with emphasis on specific marketing practices insurance. The practical part involves the application of marketing practices in the insurance industry, current approaches …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
  • Vedoucí: prof. Ing. Eva Ducháčková, CSc.
  • Oponent: prof. Ing. Jaroslav Daňhel, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní