Marketing v pojišťovnictví a prodejní kanály – Bc. Milan Števlik
Bc. Milan Števlik
Diplomová práce
Marketing v pojišťovnictví a prodejní kanály
Insurance marketing and sales channels
Anotace:
Diplomová práce analyzuje specifika marketingových postupů v rámci pojišťovnictví. Je rozdělena do dvou částí, první část byla zaměřena k získání teoretických znalostí z oblasti marketingu v pojišťovnictví s důrazem na specifika marketingových postupů pojišťovnictví. Praktická část pak obsahuje používané marketingové postupy v pojišťovnictví, současné přístupy v rámci životního a neživotního pojištění …víceAbstract:
Diploma thesis analyzes the specifics of marketing practices in the insurance industry. It is divided into two parts, the first part was focused on the acquisition of theoretical knowledge in the field of marketing in the insurance industry with emphasis on specific marketing practices insurance. The practical part involves the application of marketing practices in the insurance industry, current approaches …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pxzn2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
- Vedoucí: prof. Ing. Eva Ducháčková, CSc.
- Oponent: prof. Ing. Jaroslav Daňhel, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing strategy of VZP ČR (General health insurance company of the Czech republic) and its practical implementation
Veronika Jindrová -
Economic Diplomacy of the Czech Republic
Kristýna Marie-Thérese Žárová -
HOW AUTONOMOUS CARS WILL INFLUENCE THE CAR INSURANCE MARKET
Simone Pisano -
The barriers and opportunities of Cambodia insurance market: What can Cambodia learn from Japan?
Kenneuda Sreng -
Efficiency Measurement of the Life Insurance Markets with Three-Stage DEA Model
Biwei Guan -
Integration and Regulation of Financial Markets (A Case of an Insurance Market)
Ján Čarný -
Insurance Market in the V4 Countries
Lukáš Janoušek -
Health Care insurance systems
Marina Prokopeva