Bc. David Benda

Diplomová práce

Marketing topenářské techniky na zahraničních trzích

The Marketing of the Heating Equipment in the International Markets
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Marketing topenářské techniky na zahraničních trzích“ je analýza vybraných firem z oboru topenářské techniky a jejich zahraniční obchodní aktivity se zacílením na společnost Viadrus. Ve své první části se práce věnuje vymezení základní pojmů z oblasti marketingu a zahraničního obchodu, a to zejména na základě analýzy písemných zdrojů z dostupné literatury. V návaznosti na …více
Abstract:
The theme of the Master´s thesis „The marketing of the heating equipment in the international markets“ is the analysis of selected companies from the sector of heating equipment and theirs international business activities with high focus of the company Viadrus. In its first part, the work deals with the definition of basic concepts in the sector of marketing and foreign trade, especially based on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 10. 2020
  • Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní