Marketing topenářské techniky na zahraničních trzích – Bc. David Benda
Bc. David Benda
Master's thesis
Marketing topenářské techniky na zahraničních trzích
The Marketing of the Heating Equipment in the International Markets
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Marketing topenářské techniky na zahraničních trzích“ je analýza vybraných firem z oboru topenářské techniky a jejich zahraniční obchodní aktivity se zacílením na společnost Viadrus. Ve své první části se práce věnuje vymezení základní pojmů z oblasti marketingu a zahraničního obchodu, a to zejména na základě analýzy písemných zdrojů z dostupné literatury. V návaznosti na …moreAbstract:
The theme of the Master´s thesis „The marketing of the heating equipment in the international markets“ is the analysis of selected companies from the sector of heating equipment and theirs international business activities with high focus of the company Viadrus. In its first part, the work deals with the definition of basic concepts in the sector of marketing and foreign trade, especially based on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 7. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/v076s/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 10. 2020
- Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Experimental Investigation of the Wake behind the Bluff Body with Heating
Narendar Padmanaban -
Obchod se speciální technikou v kontextu zahraničního prostředí
Jiří Doležel -
Světový obchod s vybranou komoditou - Případová studie obchodu se zbraněmi
Nikita Potapov -
Internationalisation of business and global marketing
Oleksandra Sokalska -
Obchod a efektivní řízení obchodní činnosti ve firmě xy (možno i řízení zahraničního obchodu firmy )
Martin Štancl -
Marketingový mix společnosti Frontier Components, s.r.o.
Adéla Horečková -
Marketingový mix při vstupu firmy na zahraniční trh
Darya Zaikina -
Projekt rozšíření působnosti vybrané dopravní firmy na zahraniční trhy
Roman Krejsa