Marketing topenářské techniky na zahraničních trzích – Bc. David Benda
Bc. David Benda
Master's thesis
Marketing topenářské techniky na zahraničních trzích
The Marketing of the Heating Equipment in the International Markets
Anotácia:
Předmětem diplomové práce „Marketing topenářské techniky na zahraničních trzích“ je analýza vybraných firem z oboru topenářské techniky a jejich zahraniční obchodní aktivity se zacílením na společnost Viadrus. Ve své první části se práce věnuje vymezení základní pojmů z oblasti marketingu a zahraničního obchodu, a to zejména na základě analýzy písemných zdrojů z dostupné literatury. V návaznosti na …viacAbstract:
The theme of the Master´s thesis „The marketing of the heating equipment in the international markets“ is the analysis of selected companies from the sector of heating equipment and theirs international business activities with high focus of the company Viadrus. In its first part, the work deals with the definition of basic concepts in the sector of marketing and foreign trade, especially based on …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/v076s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 10. 2020
- Vedúci: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Experimental Investigation of the Wake behind the Bluff Body with Heating
Narendar Padmanaban -
Obchod se speciální technikou v kontextu zahraničního prostředí
Jiří Doležel -
Světový obchod s vybranou komoditou - Případová studie obchodu se zbraněmi
Nikita Potapov -
Internationalisation of business and global marketing
Oleksandra Sokalska -
Obchod a efektivní řízení obchodní činnosti ve firmě xy (možno i řízení zahraničního obchodu firmy )
Martin Štancl -
Marketingový mix společnosti Frontier Components, s.r.o.
Adéla Horečková -
Marketingový mix při vstupu firmy na zahraniční trh
Darya Zaikina -
Projekt rozšíření působnosti vybrané dopravní firmy na zahraniční trhy
Roman Krejsa