Zuzana Branná

Master's thesis

Analýza log společností zabývajících se zpracováním mléka

Logo Analysis of Dairy Companies
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analýzou log pěti mlékárenských společností působících na českém trhu. Cílem práce bylo posoudit komunikační aspekty loga pro konečného spotřebitele. Jaké má spotřebitel na loga názory, co pro něj představují, a čím by se dala vylepšit, jsem zkoumala kvalitativní výzkumnou metodou nazývanou focus group. Částečné kvantifikace výsledů bylo dosaženo ohodnocením 11 polaritních …viac
Abstract:
The diploma thesis deals with a company logo analysis of five dairy product companies which operate in the Czech market. The aim of the diploma thesis was to assess the end-consumer’s logo communication aspects. I made a survey of the end-consumer’s opinion about a particular logo, what the logos mean to them and how the logos could be improved, using a qualitative method called focus group. Partial …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Petra Krbová
  • Oponent: Lukáš Klapil

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod