Analýza log společností zabývajících se zpracováním mléka – Zuzana Branná
Zuzana Branná
Master's thesis
Analýza log společností zabývajících se zpracováním mléka
Logo Analysis of Dairy Companies
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou log pěti mlékárenských společností působících na českém trhu. Cílem práce bylo posoudit komunikační aspekty loga pro konečného spotřebitele. Jaké má spotřebitel na loga názory, co pro něj představují, a čím by se dala vylepšit, jsem zkoumala kvalitativní výzkumnou metodou nazývanou focus group. Částečné kvantifikace výsledů bylo dosaženo ohodnocením 11 polaritních …moreAbstract:
The diploma thesis deals with a company logo analysis of five dairy product companies which operate in the Czech market. The aim of the diploma thesis was to assess the end-consumer’s logo communication aspects. I made a survey of the end-consumer’s opinion about a particular logo, what the logos mean to them and how the logos could be improved, using a qualitative method called focus group. Partial …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2009
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/72291
Thesis defence
- Supervisor: Petra Krbová
- Reader: Lukáš Klapil
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Vnímání značky mezinárodní společnosti Limagrain Group na českém trhu
Daniela Stehlíčková -
Brand v hotelnictví
Jana Fefrčíková -
Logo v marketingové komunikaci elektronického průmyslu
Valeriya Andreeva -
Logo a slogan v komunikaci realitních společností
Věra Urbanová -
Logo a slogan v marketingové komunikaci automobilového průmyslu
Jan Kvapil -
Značka a pět rozměrů osobnosti: Logo produktu jako důmyslný nástroj sebevyjádření či masivní štít před okolním světem?
Nikola Ježková -
Logo a vizuální identita pro školní zařízení
Pavla Veverková -
Inovace výrobní linky pomocí PLC systému LOGO!
Michal Tuček