Petr Bienek

Diplomová práce

Moderní trendy v konstrukci materiálů brzdových obložení a hodnocení jejich parametrů

Modern Trends in Construction of Brake Materials and Evaluation of their Parameters
Anotace:
Cílem práce je vytvořit ucelený pohled na konstrukci a materiály brzdových desek, jejich aktuální trendy ve vývoji a výrobě. V práci je v teoretické části je vysvětlen princip funkce brzd, materiálové složení brzdových obložení a porovnání výhod a nevýhod různých typů obložení, přičemž je čerpáno z dostupných zdrojů a vědeckých článků. V experimentální části práce bylo cílem navrhnout experiment v …více
Abstract:
The goal of this thesis is to offer coherent view on construction and materials of brake pads, and to show present trends in their developement. Theoretical part of the thesis consists of clarification of brake function, description of brake lining materials and comparing of advantages and disadvantages of different types of brake lining. Practical part of the thesis is based on devising a methodology …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
  • Vedoucí: Jakub Šmiraus
  • Oponent: Zdeněk Hampl

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava