Bc. Petr Chalupný

Master's thesis

Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů

The role of the key-account manager in customer relationship development
Abstract:
Diplomová práce se zabývá úlohou manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů s nimi a jejich řízením. Cílem práce je představit vývoj koncepce řízení vztahů s klíčovými zákazníky, zmapovat teoretická východiska této koncepce a vyhodnotit vliv zavedení manažera pro klíčové zákazníky v konkrétní společnosti s ohledem na dosahované obraty s vybranou skupinou klíčových zákazníků. V teoretické části …more
Abstract:
This thesis concerns about the role of key customer manager for key customers in developing relationships between key customers and management. The aim of the thesis is to introduce the development of the concept of relationships with key customers, to introduce the theoretical basis of this concept and evaluate the impact of the introduction of the key account manager in company, regarding to turnovers …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: Mgr. Miloslava Kykalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní