Obchodní firma se zaměřením na principy a zásady tvorby – Petra HUSTÁKOVÁ
Petra HUSTÁKOVÁ
Diplomová práce
Obchodní firma se zaměřením na principy a zásady tvorby
Corporate firm focused on the principles and fundamentals of the formation
Anotace:
Tato diplomová práce s názvem "Obchodní firma se zaměřením na principy a zásady tvorby" je členěna do pěti kapitol. První z nich vymezuje zejména základní pojmy, jako jsou "obchodní firma" a "firemní právo". Taktéž nastiňuje význam, funkci a začlenění obchodní firmy. Další kapitoly se již věnují podrobněji principům a zásadám tvorby obchodní firmy. Následující kapitola nejdříve obecně pojednává o principech …víceAbstract:
This thesis is entitled "Corporate firm focused on the principles and rules of the formation" and is divided into five chapters. The first one defines the basic terms such as "company firm" and "company law". It also outlines the importance, function and integration of a company firm. Other chapters deal in details with the principles and rules of a company firm. The second chapter initially discusses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 3. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. JUDr. Ludmila Lochmanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HUSTÁKOVÁ, Petra. Obchodní firma se zaměřením na principy a zásady tvorby . Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Právnická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Právnická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Principy a formy tvorby a realizace firemní strategie
Petra Hniličková -
Principy a postupy tvorby dashboardů a jejich uplatnění při vytváření Self Service BI aplikací
Zuzana Čecháková -
Zásady tvorby marketingového mixu ve vybraném obchodním podniku
Tomáš DVOŘÁK -
Přehled vývoje obchodní firmy včetně současné judikatury
Daniela Hornochová -
Zásady tvorby marketingového mixu ve vybraném obchodním podniku
Tomáš DVOŘÁK -
Grafický manuál fiktivní firmy
Filip Kafka -
Ochrana obchodní firmy podle obchodního zákoníku
Pavla Špičková -
Právní ochrana firmy
Adam ŘEHÁK
Název
Vložil
Vloženo
Práva