Zásady tvorby marketingového mixu ve vybraném obchodním podniku – Bc. Tomáš DVOŘÁK
Bc. Tomáš DVOŘÁK
Diplomová práce
Zásady tvorby marketingového mixu ve vybraném obchodním podniku
Principles of formation of the marketing mix in selected commercial company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zásadami tvorby marketingového mixu a cílem práce je na základě principů marketingové činnosti navrhnout postup tvorby marketingového mixu ve vybraném obchodním podniku. Pro diplomovou práci byl vybrán podnik, který se věnuje prodeji, půjčovně, bazaru a servisu lyžařského vybavení. V první části práce je realizována analýza tvorby marketingového mixu ve vybraném podniku a …víceAbstract:
The thesis deals with the principles of making marketing mix and the goal is to design process of making marketing mix in selected company by using the principles of marketing activities. The selected company is engaged in the sale, rental, bazaar and service of ski equipment. The first part is about the realization of the analysis of the marketing mix and the results explain why it would be reasonable …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DVOŘÁK, Tomáš. Zásady tvorby marketingového mixu ve vybraném obchodním podniku. Č. Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenční prostředí v oblasti gastronomie ve vybraném regionu
Polina Verzunova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová analýza konkurence a konkurenčního prostředí v oboru poskytování telekomunikačních služeb
Michal Červený -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila -
Marketingová komunikace obchodního centra se zaměřením na konkurenční prostředí
Jaroslav HRON -
Konkurenční prostředí v oblasti gastronomie ve vybrané lokalitě
Margarita Tulbu
Název
Vložil
Vloženo
Práva