Jaroslav Černý

Bakalářská práce

Marketingová komunikace Slováckého divadla

Marketing Communication of the Slovácko Theater
Anotace:
Práce se zabývá marketingovou komunikací Slováckého divadla, a to zejména z pohledu stanovených výzkumných otázek. Po vymezení teoretického základu specifik marketingové komunikace kulturních institucí se zvláštním ohledem na problematiku divadel provede autor v praktické části výzkum prostřednictvím metody skupinových rozhovorů. Cílem práce je získat odpovědi na stanovené výzkumné otázky a připravit …více
Abstract:
This thesis deals with marketing communication of Slovácké divadlo, especially from the point of view of research questions. The first part of this thesis summarizes the theoretical foundations of specifics of marketing communication in the field of cultural institutions with special regard to the issue of theaters. In the second section of this thesis the author carries out the research through the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Eva Gartnerová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Černý, Jaroslav. Marketingová komunikace Slováckého divadla. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace