Marketingová strategie firmy Česká zbrojovka a.s. na zahraničních trzích, srovnání s konkurencí – Tomáš Frenzl
Tomáš Frenzl
Bakalářská práce
Marketingová strategie firmy Česká zbrojovka a.s. na zahraničních trzích, srovnání s konkurencí
Marketing strategy of the company Ceska zbrojovka a. s. on foreign markets and comparison with its competitors
Anotace:
Tématem bakalářské práce je marketingová strategie společnosti Česká zbrojovka a. s. na zahraničních trzích a srovnání s konkurencí. Cílem práce je podat doporučení na zlepšení marketingové strategie sledované firmy na základě analýzy této strategie a její komparace se strategiemi vybraných konkurenčních firem.V první kapitole je představena Česká zbrojovka a. s. a další součásti holdingu, do něhož …víceAbstract:
The topic of the Bachelor´s thesis is the marketing strategy of the Czech arms manufacturer Ceska zbrojovka a. s., with special regard to foreign markets, and comparison with the competitors of the company.The aim of the thesis is to come up with recommendations on improving the marketing strategy based on the comparison with the strategies of the competitors. The first chapter covers basic information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 2. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75981
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Jan Holeček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75981
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Posouzení rozsahu a intenzity konkurence na trhu osobní dopravy na lince Praha-Brno
Tomáš Konečný -
Analýza konkurence prostřednictvím finanční analýzy
Radim Janský -
Vliv lídra ve vybraném odvětví na tržní cenu akcií konkurence
Jiří Růžička -
Konkurence na železnici - možnosti a limity
Vojtěch Čechák