Tomáš Frenzl

Bakalářská práce

Marketingová strategie firmy Česká zbrojovka a.s. na zahraničních trzích, srovnání s konkurencí

Marketing strategy of the company Ceska zbrojovka a. s. on foreign markets and comparison with its competitors
Anotace:
Tématem bakalářské práce je marketingová strategie společnosti Česká zbrojovka a. s. na zahraničních trzích a srovnání s konkurencí. Cílem práce je podat doporučení na zlepšení marketingové strategie sledované firmy na základě analýzy této strategie a její komparace se strategiemi vybraných konkurenčních firem.V první kapitole je představena Česká zbrojovka a. s. a další součásti holdingu, do něhož …více
Abstract:
The topic of the Bachelor´s thesis is the marketing strategy of the Czech arms manufacturer Ceska zbrojovka a. s., with special regard to foreign markets, and comparison with the competitors of the company.The aim of the thesis is to come up with recommendations on improving the marketing strategy based on the comparison with the strategies of the competitors. The first chapter covers basic information …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 2. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Jan Holeček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75981