Žáci s těžkou a kombinovanou vadou na ZŠ a SŠ Pomněnka o.p.s. – Mgr. Jitka Hédová
Mgr. Jitka Hédová
Bakalářská práce
Žáci s těžkou a kombinovanou vadou na ZŠ a SŠ Pomněnka o.p.s.
Pupils with severe and multihandicap at primary and secondery school Pomněnka o.p.s
Anotace:
HÉDOVÁ, J. Žáci s těžkou a kombinovanou vadou na ZŠ a SŠ Pomněnka o.p.s. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, katedra Speciální pedagogiky. 2009, 40 s. Bakalářská práce je zaměřena na možnosti vzdělávání jedinců s těžkým a kombinovaným postižením. V teoritické části jsou uvedeny obecné informace o mentální retardaci, kombinovaných vadách, o možnostech vzdělávání žáků …víceAbstract:
HÉDOVÁ, J. Pupils with severe and multihandicap at primary school and secondary school Pomněnka o.p.s. Bachelor thesis. Brno: Masaryk Univerzity, Fakulty of Education, Department of Speciál Needs Pedagogy, 2009, 40 p. Bachelor thesis is focused on the education of individuals with severe and multihandicap. In the theoretical section are presented general information about mental retardation, multihandicap …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ogo9r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Taktika komunikace v prekonfliktní fázi sebeobranné situace
Miroslav Rebro