Bc. Lukáš Hošek

Bakalářská práce

Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů

The role of the key-account manager in customer relationship development
Anotace:
Současné tržní prostřední je ve valné většině oborů skutečně silně konkurenční, přičemž produkty samotné se svými vlastnostmi a kvalitou reálně velmi blíží. Protože však firmy potřebují prodávat, udržet si své pozice na trhu a ideálně se dále rozvíjet, zásadní vliv na samotný prodej začíná mít osoba prodejce. S ohledem na tento trend se práce zaměřuje na pozici Manažera pro klíčové zákazníky a jeho …více
Abstract:
Current market environment is for most sectors highly competitive, whereas products by its own quality are getting really close. Since companies need to sell and retain their market position or rather ideally keep futher development, the seller starts to have an significat impact on the sale itself. Taking this trend into consideration this thesis focuses on the position of Key-account manager and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní