Podpora prodeje vybraného produktu – Bc. Štěpánka Tůmová
Bc. Štěpánka Tůmová
Bakalářská práce
Podpora prodeje vybraného produktu
Sales promotion of the selected product
Anotace:
Bakalářská práce popisuje projekt vzniklý za účelem umožnit Generaci X naučit se hrát na hudební nástroj nestandartním způsobem. Je přizpůsoben možnostem této generace časově i je připraven na možnou neznalost notového zápisu a přizpůsoben tomu. Hlavním cílem je zjistit, jestli Generace X má o takový projekt opravdu zájem a jestli připravená online forma, bude pro tuto generaci opravdu zajímavou formou …víceAbstract:
Bachelor's thesis describes the development effort in order to allow Generation X to learn to play a musical instrument nonstandard way. It is adapted to the time possibilities of this generation and is ready for a possible lack of knowledge of musical notation and it is adapted to it. The main objective is to determine if Generation X has for such a project really interested and if ready online form …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wvbfv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje na internetu
Martin Vršecký -
Podpora prodeje na internetu
Barbara Slapničková -
Podpora prodeje na internetu
Martin Soldán -
Podpora prodeje na internetu
Lukáš Lapka -
Podpora prodeje na internetu se zaměřením na věrnostní programy
Denisa Pešková -
Psychologické aspekty nástrojů podpory prodeje na děti
Aneta Jiránková -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Psychologické aspekty podpory prodeje zaměřené na děti
Karolína Sobišková