Projekt zlepšení image občanského sdružení RR49 – Bc. Mária KOLEKOVÁ
Bc. Mária KOLEKOVÁ
Diplomová práce
Projekt zlepšení image občanského sdružení RR49
The project of improving the image of the civic association RR49
Anotace:
Teoretická časť tejto práce obsahuje poznatky vychádzajúce z odbornej literatúry vzťahu-júcej sa k téme práce. Popisuje oblasť neziskovej organizácie, imidžu a marketingovej ko-munikácie. Praktická časť obsahuje zoznámenie sa s organizáciou, zmapovanie doterajšej marketingovej komunikácie organizácie a SWOT analýzu. V projektovej časti práce je na-vrhnutý projekt, v závislosti na prevedených analýzach …víceAbstract:
The theoretical part of this diploma thesis includes pieces of knowledge resulting from the specialised literature connected to the subject of the diploma thesis. It describes the area of non-profit organization, of the image and the area of marketing communication. The prac-tical part of the diploma thesis includes introducing the organization, the mapping out of the actual marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2010
Identifikátor:
17628
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOLEKOVÁ, Mária. Projekt zlepšení image občanského sdružení RR49. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 08. 2040
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia mediálnej neziskovej organizácie Radio R
Matúš Jankovič -
Marketingová komunikácia neziskovej organizácie
Alica Chňapeková -
Marketingová komunikácia Českej federácie potravinových bánk s dôrazom na fundraising
Soňa Brodňanová -
Marketingová komunikácia neziskovej organizácie NÁRUČ Senior & Junior
Simon Ghannam -
Marketingová komunikace neziskové organizace Centrum komunitního organizování
Michaela Brašková -
Psychologické aspekty Public Relations a Média Relations aktivít v neziskovom sektore
Jana Bc. Čikovská -
Community relations v konkrétním podniku
Silvia Chocholáčková -
Význam krízového komunikačného plánu pri budovaní imidž podniku
Katarína Grambličková