Analýza obsahu reklamního spotu – Bc. Anastasia Lopatina
Bc. Anastasia Lopatina
Bakalářská práce
Analýza obsahu reklamního spotu
Analysis of a commercial’s content
Anotace:
První část této práce je zaměřena na historický vývoj reklamy a televizních spotů od meziválečného období až po současnost. V druhé části práce je pozornost věnována legislativě a předpisům vycházejícím z kodexu reklamy. Jsou zde taktéž rozebrány jednotlivé požadavky na konkrétní skupiny produktů. Navazující třetí část práce je zaměřena na etické normy a na využití psychologie a emocí v reklamě. Ve …víceAbstract:
First part of the bachelor´s thesis is focused on historical development in advertising and television spots from the inter-war period to the present. The second part is devoted to the legislation and regulations based on the code of advertising. It is also analysing the single requirements of the particular products. The following section is based on the ethical standards and the use of psychology …víceKlíčová slova
Reklama televizní reklama reklamní spot etika psychologie emoce obsahová analýza air bank equa bank banka ovlivňování přesvědčování reklamní etika kodex reklamy. Advertising TV advertising advertising spot ethics psychology emotions content analysis bank influence persuasion advertising ethics advertising code.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/exnk7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 10. 2014
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Pohled společnosti na etický kodex reklamy
Ľuboš Kubena -
Porušování etického kodexu reklamy na příkladu sexismu
Petra Jílková -
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
Adam Goranov -
Etický kodex reklamy
Dominik Kameš -
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
Helena Simonová -
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
Veronika Pavlová -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Michala Kislerová -
Ethics in Advertising. The Comparison of Czech Republic and Foreign Countries
Martina Veselková