Bc. Anastasia Lopatina

Bakalářská práce

Analýza obsahu reklamního spotu

Analysis of a commercial’s content
Anotace:
První část této práce je zaměřena na historický vývoj reklamy a televizních spotů od meziválečného období až po současnost. V druhé části práce je pozornost věnována legislativě a předpisům vycházejícím z kodexu reklamy. Jsou zde taktéž rozebrány jednotlivé požadavky na konkrétní skupiny produktů. Navazující třetí část práce je zaměřena na etické normy a na využití psychologie a emocí v reklamě. Ve …více
Abstract:
First part of the bachelor´s thesis is focused on historical development in advertising and television spots from the inter-war period to the present. The second part is devoted to the legislation and regulations based on the code of advertising. It is also analysing the single requirements of the particular products. The following section is based on the ethical standards and the use of psychology …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 10. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní