Ľuboš Kubena

Bakalářská práce

Pohled společnosti na etický kodex reklamy

Society's View on the Advertising Code of Ethics
Anotace:
V súčasnej dobe je vplyv reklamy na naše chovanie a myslenie neodmysliteľnou súčasťou každodenného života, pričom môže mať pozitívne aj negatívne dôsledky na spoločnosť. Preto je dôležité, aby bola reklama eticky akceptovateľná. Cieľom tejto práce bolo analyzovať a porovnať názory verejnosti na vybrané závadné a nezávadné reklamy z etického hľadiska. Autor vybral 5 závadných a 4 nezávadné reklamy, …více
Abstract:
Currently, the influence of advertising on our behavior and thinking is an inherent part of everyday life, with both positive and negative consequences for society. Therefore, it is important for advertising to be ethically acceptable. The aim of this work was to analyze and compare public opinions on selected unethical and ethical advertisements from an ethical perspective. The author selected 5 unethical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Michal Stránský, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kubena, Ľuboš. Pohled společnosti na etický kodex reklamy. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace