Lenka Štipčáková

Bakalářská práce

Marketing ve stavebnictví

Marketing in Civil Engineering
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na rozbor marketingu ve stavebnictví. V první, teoreticko-praktické části práce jsou charakterizovány jednotlivé marketingové nástroje použitelné ve stavebnictví. Ve druhé, analytické části je zkoumáno využití jednotlivých marketingových nástrojů u vybraných subjektů působících ve stavebnictví. Pro tyto účely jsem se rozhodla vybrat několik nejvýznamnějších generálních …více
Abstract:
This thesis is focussed on the analysis of marketing in the area of civil engineering. The first, theoretic-practical part describes the individual marketing tools that are applicable in civil engineering. The second, analytical part inspects using the individual marketing tools by the chosen subjects which are active in the field of civil engineering. For these purposes I decided to choose some of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 1. 2012
  • Vedoucí: Šárka Polanecká
  • Oponent: Pavel Vlnas

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29220

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management